9 Mayıs 2018 Çarşamba

BAHADUN'LULAR GELENEKSEL ŞİLE EKŞİOĞLU ÇİFTLİĞİ PİKNİİĞİNDE BULUŞTU.



Sivas imranlı Bahadun Köyü Sosyal Dayanışma ve Kültür Derneği Yönetim Kurulu Üyeleri’nin 6 Mayıs 2018 Pazar Günü ŞİLE EKŞİOĞLU ÇİFTLİĞİ’nde düzenlemiş olduğu piknik şöleninde Bahadun’lular bir araya geldi.


Çeşitli etkinliklerin düzenlendiği piknikte; başta çuval yarışı, yumurta yarışı, ip yarışı, futbol, hentbol ve Zurna da Binali Çoban, Davulda Nurali Yıldızay eşliğinde halaylar oynandı.

Yağmur ve hava muhalefetine rağmen, büyük bir katılımının olduğu piknik şöleni yaşlısıyla Genciyle Bahadırların buluştuğu bu organizasyonda, derneğin oluşmasında emeği geçen eski yönetici ve kurucular dernek yönetimince birer plaketle onurlandırıldılar.

6 Mayıs 2018 Pazar günü gerçekleştirdiğimiz geleneksel piknik şenliğimizde yoğun yağmura rağmen bizleri yanlız bırakmayan tüm canlarımıza yönetim kurulumuz adına teşekkür ediyorum.  Katılımlarından dolayı SİMDEF yönetim kurulu başkanı sayın Süleyman Arıkkan ‘a yönetim kurulu üyeleri Cumaattin Kazan ve Zafer Yıldız‘a ayrıca Cumhuriyet Halk Partisi Sancaktepe İlçe Başkanı Alper Yeğin’e çok teşekkür ediyoruz.


Aramıza katılamayan fakat telgraf ile mesajlarını ileten CHP İstanbul Millet Vekili Sayın Gülay Yedekçi, CHP İstanbul Millet Vekili Sayın Didem Engin ve CHP Ankara Millet Vekili Sayın Necati Yılmaz’a çok teşekkür ediyoruz.

Sivas imranlı Bahadun Köyü Sosyal Dayanışma ve Kültür Derneği Yönetimi
























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder